fbpx

3 АРГУМЕНТИ

ПЕРЕХОДУ НА КАДРОВИЙ АУТСОРСИНГ

Залишіть заявку на відкриття бізнесу та отримайте годину консультації щодо побудови бізнесу з урахуванням змін у законодавстві безкоштовно!

  • 1
    Сфера діяльності
  • 2
    Приміщення
  • 3
    Форма бізнесу
  • 4
    Додаткові податки
  • 5
    Налаштування обліку
  • 6
    Контакти

Яка сфера діяльності підприємства?

Будь ласка, виберіть один із запропонованих варіантів


Дякуємо вам за заявку та довіру!


Наші співробітники вже вивчають вашу заявку

та зв'яжуться з вами найближчим часом!

  • Ведення обліку ФОП в Україні вкрай спрощене і може вестись власником бізнесу самостійно без зайвих витрат. Але при появі найманих працівників ситуація кардинально змінюється. Відповідно до законодавства кадровий облік для ФОП та для ТОВ зовсім не відрізняється.
  • Увага з боку контролюючих органів збільшилась. А неправильне нарахування з/п загрожує адміністративною, фінансовою та кримінальною відповідальністю керівника. Загальна сума штрафів може досягати більше 160 000 грн.
  • Питання підбору спеціаліста потрібної кваліфікації викликає головний біль. У результаті накопичилася велика купа недопрацювань по кадрам.
ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

ЯКІ ЗАВДАННЯ МИ ВИРІШУЄМО

1. Облік заробітної плати

  • Розрахунок та перерахування авансу та заробітної плати працівникам.
  • Розрахунок та виплата премій, лікарняних, допомог, відпускних, відряджень, винагород за договорами ДПГ.
  • Контроль сплати податків та внесків.
  • Підготовка та складання звітності з ЄСВ та 1-ДФ, ФСС.

2. Облік кадрів

  • Зарахування до штату та звільнення співробітників.
  • Ведення особових справ та всієї документації з персоналу.
  • Оформлення трудових договорів. Ведення трудових книг та «Книги обліку руху трудових книжок».
  • Складання розкладу та ведення графіка відпусток.

3.Кадрове адміністрування та аудит кадрового обліку

  • Аналіз документації на відповідність до закону.
  • Коригування неправильно оформленої документації.
  • Побудова оптимального кадрового документообігу.
  • Розробка внутрішніх регламентів та інструкцій для персоналу.

4. Інше

  • Відновлення кадрової документації в разі її втрати.
  • Консалтингова підтримка.
  • Допомога у підготовці до перевірок.
  • Роз’яснення норм трудового законодавства.
СТАТИ НАШИМ КЛІЄНТОМ

ПЛЮСИ КАДРОВОГО АУТСОРСИНГУ ВІД АСТРА-НУВО

  • Ви отримаєте кваліфіковану службу із зарплатника, кадровика та юриста з трудового права та закриєте всі кадрові питання свого бізнесу.
  • Досвід наших фахівців дозволить налагодити кадрове діловодство в короткі терміни і з мінімальними витратами.
  • Ми глибоко розуміємо специфіку податкового законодавства та знаємо, як діяти у спірних ситуаціях, як знизити та не переплачувати податки.
  • Захист ваших інтересів під час взаємодії з контролюючими органами. Трудове законодавство України – наймінливіше та апріорі захищає права працівника, а не роботодавця.

АЛГОРИТМ ВАШИХ ДІЙ

Зв’яжіться з нами

Організуємо зустріч

Укладемо договір

Реалізуємо проект

ЗАМОВИТИ ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ПРЯМО ЗАРАЗ!

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

Проводимо експертний кадровий аудит — аналізуємо поточну систему обліку зарплати та кадрів на підприємстві її повноту та відповідність документів КЗпП України, виявляємо проблемні місця, формуємо перелік завдань до доопрацювання та надаємо рекомендації щодо зниження та усунення виявлених ризиків.

Беремо на себе всі кадрові процеси та взаємодію з контролюючими органами.

Дотримуємося конфіденційності та збереження інформації.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com