fbpx

Програмні продукти Masterkey

Ми офіційний представник MASTERKEY в Херсоні та Херсонській області

ТОВ АСТРА-НУВО надає повний комплекс послуг повязаних с формуванням та використанням КЕП, ЕЦП:

    1. Генерація ключів КЕП, формування посилених сертифікатів.
    2. Надання програмного забезпечення для використання КЕП та для криптографічного захисту електронних документів.
    3. Надання послуги блокування, відновлення і скасування посилених сертифікатів клієнтів АЦСК «MASTERKEY».
    4. Надання послуги формування відмітки точного часу.
    5. Підтвердження справжності КЕП електронних документів

Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) «MASTERKEY» є сервіс-провайдером електронного цифрового підпису і займається обслуговуванням Клієнтів, надаючи повний комплекс послуг, пов’язаних з її іспользованіем.Кваліфіцірованная електронний підпис (КЕП) використовується фізичними та юридичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили, рівній юридичній силі документа на паперовому носії, підписаного власноручним підписом правомочної особи і скріплений печаткою.

Використання систем електронного документообігу із застосуванням КЕП істотно прискорює проведення численних комерційних операцій, скорочує об’єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємства, пов’язані з укладанням договорів, оформленням платіжних документів, поданням звітності у контролюючі органи, отриманням довідок від різних держустанов та іншим.

АЦСК «MASTERKEY» перший і єдиний в Україні АЦСК, який успішно пройшов сертифікацію на відповідність діяльності центру з надання послуг КЕП вимогам міжнародного стандарту системи менеджменту якості ISO / IEC 9001: 2008і вимогам міжнародного стандарту з інформаційної безпеки ISO / IEC 27001: 2005.

Пакет «Базовий» 178 грн.
Згенерований ключ і сформований посилений сертифікат відкритого ключа можуть використовуватись для подачі всіх видів звітності, порядок подання якої встановлено законодавством, до міністерств, інших органів державної влади та фондів загальнообов’язкового державного страхування, підписання договорів і актів виконаних робіт, для ділового листування, а також для реєстрації баз персональних даних в Державній службі України з питань захисту персональних даних, з обслуговуванням посиленого сертифікату откритог про ключа протягом 12 місяців з дати його формування.

Пакет «Необмежений 478 грн
Універсальний пакет. Згенерований ключ і сформований посилений сертифікат відкритого ключа включають в себе можливості всіх пакетів КЕП. Може використовуватися для вирішення будь-якої задачі, що вимагає кваліфікованої електронного підпису АЦСК «Masterkey».

У вас виникли питання? Хочете отримати більш детальну консультацію по генерацію ключів КЕП? Ми завжди раді вам відповісти на будь-які ваші питання.

Бухгалтерія без паперу

Подання електронної звітності ще ніколи не було таким простим з програмою Арт-Звіт Pro!

Чому вам не обійтися без програми для подання електронної звітності Арт-Звіт Pro?
Завдяки новітнім технологіям, бухгалтер тепер має можливість подати звітність в електронному вигляді за все за п’ять хвилин, при цьому спокійно попиваючи каву в своєму кабінеті.
Завдяки новітнім технологіям, бухгалтер тепер має можливість подати звітність в електронному вигляді за все за п’ять хвилин, при цьому спокійно попиваючи каву в своєму кабінеті.
З 2015 року українські підприємці зобов’язані подавати звітність з ПДВ в електронному вигляді. Не знаєте, яким програмним забезпеченням користуватися, щоб правильно вести і подавати електронну звітність? Програма для здачі електронної звітності Арт-Звіт Pro покликана полегшити цей процес і звести до мінімуму кількість помилок в документах.

Преимущества работы с АРТ-ОТЧЕТ

Фізичні особи-підприємці

  • Автозаповнення і логічно-арифметичні перевірки звітності
  • Інтеграція з обліковими системами
  • Повний перелік звітів
  • Облік звітності по ПДВ
  • Технічна підтримка

Юридичні особи

  • Інтеграція з обліковими системами
  • Формування та подання банківської звітності
  • Автоматизація звітності з ПДВ
  • Термінальна і мережева версії
  • Розподіл прав доступу для співробітників
  • Обмін первинними документами з контрагентами

Основними перевагами Арт-Звіт є:

  • це стаціонарна програма і всі звіти / інша інформація є тільки на ПК клієнта;
  • зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс програми;
  • лояльна вартість програми (вартість ліцензії включає повний функціонал і не вимагає оплати окремих модулів.

Какие существуют лицензии программы АРТ-ОТЧЕТ

БЕЗКОШТОВНО

  • Захищений обмін документами і повідомленнями
  • Підтримка КЕП / ЕЦП різних АЦСК
  • Укладання договорів з ДФСУ і ДССУ
  • Автоматичне заповнення, логічні перевірки, консолідація звітності
  • Звітність до Фонду соціального страхування України (ФССУ)

Базова ліцензія

  • Автоматичний аналіз результатів запиту до Єдиного реєстру накладних
  • Автоматичне формування запиту до Єдиного реєстру накладних
  • Інтеграція з ERP-системами (1С, SAP та інші)
  • Обмін з контрагентами підписаними первинними документами
  • Інтегрований довідник контрагентів з ЄДР

Преміум ліцензія

  • Захищений обмін документами і повідомленнями
  • Підтримка КЕП / ЕЦП різних АЦСК
  • Технічна підтримка від розробників безпосередньо з програми
  • Персональний менеджер
  • Доопрацювання програми під індивідуальні замовлення

Встановивши Арт-Звіт ви зможете не тільки вирішити проблему своєчасного подання електронної звітності, а й повністю перевести свій бізнес на електронний документооберт.

Вартість ліцензії Арт-Звіт терміном дії на 1 рік

  • для ФОП платники од. податку, не платників ПДВ, без найманих працівників — 120 грн.
  • для ФОП платників ПДВ з найманими працівниками — 320 грн.
  • для юридичних осіб неплатників ПДВ — 750 грн.
  • для юридичних осіб платників ПДВ — 980 грн.

НОВИНКА! Обмін первинними документами, інтеграція з електронним документообігом без оплати додаткових модулів

Що таке МІЙ АРТ ОФІС?
Це захищений хмарний сервіс для миттєвого обміну електронними документами. Створюйте електронні документи та обмінюйтеся ними з клієнтами і контрагентами з будь-якої точки світу в будь-який зручний для Вас час! Документи сервісу «Мій Арт-Офіс» є юридично значущими в Україні і приймаються контролюючими органами і судами.
Створюйте електронні юридично значимі документи і обмінюйтеся ними зі своїми контрагентами!
Переваги роботи з МІЙ АРТ ОФІС

Мінімізація часу на підготовку і підписання документів завдяки їх переведенню в електронну форм

Можливість отримувати і відправляти документи в режимі 24/7/365 з будь-якої точки світу, де є мережа Інтернет

Прозорість і легкість кожного етапу створення електронних юридично значущих документів

Хочете дізнатися подробиці або задати нам питання? Тоді просто заповніть форму і Ми Вам передзвонимо протягом 5 хвилин.

Switch The Language

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com